Målsättningar

Jag läste en gammal häst och ryttare-tidning idag och de skrev om och åter igen om hur viktigt det är att man har mål. Här är mina mål med min ridning:

Julshowen

Jag vill medverka i showen i år! Och så bra som jag gjort ifrån mig tycker jag att jag gjort mig förtjänt av det. Vägen dit är att prata med Ingela om det. Vet inte om hon kommer att tycka att jag är för tidigt ute om jag gör det nu... =) Men jag vill gärna rida någon dressyraktig grej, gärna på Talar, och gärna tillsammans med en eller flera andra.

Tävling

IDAG ska jag se om jag hittar några dressyrprogram på nätet. Sedan vore det tufft om jag kunde vara med om det går någon dressyrtävling lite lokalt så redan i år! Typ det lättaste programmet som finns, och målet är att komma i tid och fixa allt runtikring och sedan inte ramla av hästen. För det är allt runtikring jag är rädd för. Så det vore så bra om själva tävlingsmomentet inte ens var något man behövde tänka på! Eventuellt kanske man ska starta i en hopptävling (haha, 30cm eller nå), bara för att det är ännu lättare att minnas en bana än ett dressyrprogram...
Rosetter
Ja, vi får väl se, men inom fem år ska jag ha en rosett av något slag! =) (även om det blir en "tröstpris till snyggaste avramlingen" eller nåt sånt)

Inga kommentarer: