Mera mål

Julshowen

Jag har bestämt att prata om detta EFTER sommaren. Jag sticker ju iväg en månad nu, så timingen är inte så bra.

Tävling

Jag frågade Ingela vad skillnaden mellan mellantrav och arbetstrav är. Mellantraven är ökad jämfört med arbetstraven, som är ganska samlad. Men mellan är inte sån där snygg ökning som man ofta ser på diagonalen i höga klasser, när hästen sträcker fram fossingarna sådär snyggt. Dit har man ju lååång väg kvar till, men jag ska göra't! Frågan är ju bara hur lång tid det tar.

Men en sak i taget. Jag berättade för Ingela att jag varit och kollat på dressyrprogram. Hoppas det satte idéer i huvudet på henne! =)

Nytt mål ang tävling: lär sig ett program som innehåller skänkelvikning utantill. Kan vara bra om jag rider själv någon gång, då kan jag prova att gå igenom det! =)

Inga kommentarer: